Dresden week 7 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Gillian Wal - WaarBenJij.nu Dresden week 7 - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Gillian Wal - WaarBenJij.nu

Dresden week 7

Door: Gillian van der Wal

Blijf op de hoogte en volg Gillian

21 Mei 2014 | Duitsland, Dresden

Hallo lieve lezers in Nederland,

Ondanks dat ik helemaal ben uitgeput door een pittige wandeltocht in de Bastei met 28 graden, zal ik toch nog even een kort verslag van vorige week schrijven.

Vorige week is een vrij rustige week geweest met voornamelijk school en daarnaast een paar activiteiten die ik heb gedaan. Wat ik heel spontaan vond, was dat een meid bij ons in de Taalcursus vroeg of we niet eens gezamenlijk met een paar mensen wat konden gaan doen. Dus als het goed is zal ik ergens in de komende weken ook weer wat nieuwe mensen leren kennen.

Ik heb ook een of andere serie op de Duitse zender gekeken, genaamd dahoam is dahoam. Dat blijkt een serie uit Bayern te zijn en dat betekent voor mij slecht verstaanbaar. Ik moest heel goed luisteren wilde ik een beetje meekrijgen waar de serie over ging.

Op vrijdag ben ik met de dames bij Claire wezen eten en zijn we vervolgens gaan stappen in Musikpark, zodat we alvast Angela’s verjaardag konden gaan vieren. De dag erna ben ik nog met Sharon en Angela naar Dixieland geweest hier op de Pragerstrasse. Dat is een festival met muziek en natuurlijk niet te vergeten heel veel eetkraampjes.

Dit was het alweer, maar volgende week zal het verslag weer wat langer zijn!

Liefs Gillian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gillian

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3937

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 31 Juli 2014

Dresden

Landen bezocht: